Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet

Presentation about medical imaging data, given at the Computer Graphics International Conference 2020
To institutt ved Det matematisk-naturvitskaplege fakultet får HMS-prisen 2020. Korleis dei takla koronakrisa spelte ei viktig rolle for begge vinnarane.
Korleis kan australsk hummar bli ein berekraftig eksport frå Norge? Fem studentar fekk ein prisvinnande idé.
Her er løsningen på høstens andre #realutfordring. Hva er premien, spør du? Smake på larver, så klart!
Lakselusen evne til å skade fiskens hud forandrer seg gjennom ulike stadier. Derfor er den veldig vanskelig å bekjempe.
Presidentvalget i USA ble et tett race, selv om meningsmålinger mente Biden ville vinne klart. UiBs statistikk-ekspert forklarer alt om meningsmålinger.
Årets beste realfagsundervisar vert skildra som ein entusiast for faget sitt. Studentane rosar Hovland for ein ekstra stor innsats i møtet med koronakrisa i 2020.